Novým hitem na internetových sociálních sítích se stala přestavba obyčejné pracovní dodávky na dodávku obytnou, včetně malé kuchyňky, úložných prostor a prostoru pro spánek. Samozřejmostí je na takových fotkách desénový vzhled a stylové provedení. Takovéto díla vystavují obvykle dívky, které již od pohledu neví, jak vzít kladivo do ruky a chlubí se tím, že přestavbu dělali sami, pouze s … jim pomohl otec, známý a podobně. Myslím, že v mnoha případech se dají takové články přečíst tímto způsobem. Rozmazlená dívka, s čerstvým řidičským oprávněním si od rodičů nechala koupit dodávku a její otec či jiný dobrovolník provedl úpravy dle jejího přání a v průběhu práce dívku vyfotil stylově s vrtačkou či jiným nářadím v ruce pro vzbuzení dojmu, že přestavba je zcela prací dívky.
Ano, lidé jsou opravdu naivní a rádi se nechají na takový rádoby příběh nachytat, protože kdo by si nechtěl prohlédnout fotky mladé dívky v bikinách a nářadím v ruce. To se potom mužská fantazie rázem promění ve film mládeži nepřístupný.
Dotyčná samo sebou přestavěným automobilem objevuje svět a na fotkách je vždy pouze spoře oděná, pro získávání pozornosti na sociálních médiích a tím i sponzorů pro svůj dokonalý život bez skutečné práce.
Ale je tu jeden faktor. Zamyslel se někdo z daných pánů, zda by celkově nebylo pro dívku levnější koupit si rovnou karavanový vůz? Jistě ano, ale to by potom dívka nemohla sbírat sledovatele a nechat se tak živit reklamou na svých sociálních sítích. To by nevypadalo tak dokonale nevinně a pro dívku zručně, čímž by atraktivita pro muže rázem klesla o mnoho procent, protože by chyběl ten faktor představy, jak dívka v potu těla přestavuje prostor dodávky, pot jí stéká pod sporý oděv…
Je to tak jednoduché, je to od daných dívenek pouhý reklamní trik, jak k sobě přitáhnout pozornost, aby nemuseli dělat poctivě rukama, ale svými těly vystavenými novým originálním způsobem, podněcujícím mužskou fantazii.